Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

*. Μίκης Θεοδωράκης.


Στην οργάνωση «Πυρήνες της Φωτιάς» απαντά ο Μίκης Θεοδωράκης. Η οργάνωση, στην προκήρυξη με την οποία ανέλαβε την ευθύνη για την επίθεση στην οικία του Μ. Ανδρουλάκη ανέφερε ότι «Ο συγκεκριμένος μαζί με άλλες επιφανείς προσωπικότητες της "αντι-δικτατορικης" αυτοεξορίας, στο Παρίσι της καλοπέρασης , όπως ο Μίκης Θεοδωράκης , ο Βασίλης Βασιλικός κ.α. συγκεντρώνουν όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά».

Ο κ. Θεοδωράκης, με ανακοίνωσή του, απαντά:

«Λεβέντες μου σας καμαρώνω! Είστε οι συνεχιστές του Κολοκοτρώνη, του Ανδρούτσου και του Άρη σε σύγχρονη εκδοχή. Και γι' αυτό η τελευταία ελπίδα του προδομένου λαού μας. Με τη γενναία σας δημόσια αποκήρυξή μου, μου ανοίξατε τα μάτια. Ομολογώ, έστω και καθυστερημένα, ότι υπήρξα ένας ελεεινός και σιχαμερός προδότης-συνεργάτης της χούντας και της αντιλαϊκής δεξιάς και τώρα μετανοιωμένος αποζητώ τη δίκαιη τιμωρία μου.


Το σπίτι μου βρίσκεται σε μικρή πάροδο της οδού Γαριβάλδη, στην Επιφανους 1, και καθώς είμαι ξαπλωμένος έχω απέναντί μου την πλαγιά του Φιλοπάππου, απ' όπου σας είναι πανεύκολο να με κάψετε ζωντανό, για να με λυτρώσετε από τις τύψεις που με ζώνουν. Προς τούτο, έχω ορθάνοιχτα τα παράθυρα μου για να σας διευκολύνω με κίνδυνο να πάθω γρίπη.


Όμως, ποιος λογαριάζει τέτοιες λεπτομέρειες όταν έχει να κάνει με terroristes-τιμωρούς όπως εσείς;...


Je vous remercie»


ΥΓ. «Καημένε Παπαδόπουλε, πού είσαι να καμαρώσεις τη σπορά σου...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου